onsdag 20 augusti 2008

Dammsugare....

Idag har jag lärt mig virka... passade på när vår syslöjdslärare var på skolan. Jag har länge tänkt att jag skulle vilja lära mig virka bakelser, kakor och annat fint som jag sett hos andra bloggare.... så idag såg jag min chans, först ut fick bli dammsugare... Nu har jag en vecka på mig att öva för nästa vecka har hon lovat mig avancera till biskvier.. =)
I morgon måste jag köpa mer garn..... hade inte så mycket brunt, så det gick bli en fantasi-dammsugare i vitt också....
Föresten! Tack alla som har lämnat kommentarer, känns roligt att någon faktiskt tittar på min lilla blogg...
/E

2 kommentarer:

Leamarlené sa...

Jag hittade din blogg. Den är ju jätte fin och vad kul att du kan virka nu. Jag gör det rätt ofta, så är det något mönster på något du vill ha så mailar jag gärna. Har tyvärr inga bakelser tror jag. Jag kan kolla om du vill?
:) Marlené

Lilla Trollbacken sa...

Men vad duktig du är. Själv är jag ingen vän av virkning. Men jag har stickat mycket!
Ha det gott!
Gabrielle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...