söndag 26 oktober 2008

Innedag

Usch, vilket ruskväder det har varit idag, tur att man kan roa sig med inomhusprojekt... Ett gammalt linneskåp från sambons mormor har fått en omgång med vitfärg. Skåpet var i dåligt, slitet skick men blev nu som nytt... Piedestalen till höger var tidigare guldfärgad och hade hyllplan i marmor, jag målade allt och blev nöjd med resultatet.
I morgon är det jobb igen men ska nog kunna stå ut med tanke på att jag är ledig resten av veckan (höstlov)... Har en hel lång lista på allt som ska hinna göras under veckan.... blir spännande nästa söndag att se vad som blev gjort..
/E.
Ps....F. synd man inte fick smaka dina bullar idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var synd. Är tyvärr inte helt färdig än med tapetseringen men kvällen är ju inte slut än... Vad fint skåpet blev!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Ikke klokt hva litt hvitfarge kan gjøre med et møbel, blir så fin! Liker mørke møbler også jeg altså, men er de skadet og slitt kan de like så godt males.
Ha en fin dag og flotte fridager.
Klem

Anonym sa...

Hej! Vad fint skåpet blev! Måste bara fråga om det är fanér? Jag har ett liknande skåp, och maken säger att det inte går att måla. Fast han kanske bara ljuger för att jag ska låta bli haha, han är lite less på mina målarprojekt :)

Sussi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...