onsdag 10 december 2008

Nu har jag funderat.....

.....och bestämt mig, vilka jag vill skicka vidare utmärkelsen till.... Till följande fina bloggar blir det...
Mitt ljuva hem
Lottens vita och gröna
Huset mitt i byn
Loppisliv
Fint hemma
My lovely things
Lisbeth sin lille verden
Kanske har ni redan fått denna utmärkelsen.... men jag vill ändå ge den till er för ni inspirerar mig så mycket och har så fina bloggar.
Idag visar jag lite fler bilder från mitt gråa rum!
Kanapén har jag fått av min svärmor, snart när tid ges ska jag klä om den. Tyg är inhandlat så nu väntar jag bara på att tiden ska infinna sig.... Kanske hinns det under jullovet?
Min fina stjärngosse och pepparkaksgubbe har jag fått av mamma!
På tal om dem, i morgon är det dags för luciatåg på barnens dagis... Hoppas bara att 4-åringen är frisk så han äntligen får delta i sitt första luciatåg ( idag fick jag nämligen hämta hem honom tidigare från dagis).
Oj,oj nu har Leilas jul börjat, det kan jag inte missa!! /E.

15 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

guuuuuu så himlans söt du är evelina, goa goa goa, tack så varm jag blir av att du tänkt på lilla lotten!

vilket ljuvligt grått rum du visar idag, jisses så fin kanapé!
hoppas det blir lussetååg, min äldsta, går i 6an ska vara stjärngosse..obligatoriskt hihi, han tycker det är en förnedring, jaja jag ska dit och gråta en skvätt!
ha en underbar tors! varmkram lotten

Anonym sa...

Evelina min kära, du är nog den mysigaste personen jag känner. Jag är i hultet från den 20/12 till den 24/12, tror du vi hinner träffas då? Förstår att du antagligen är mitt i julstöket då men de hade varit fantastiskt kul. / Din Pilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilket vackert grått rum du har! Fina lussemedlemmar du har:)

Kram Annica

Vitt och nött sa...

å va fin den kommer bli när den får nytt tyg på sig!

åh va fint du har det för övrigt!!

kram!

Anonym sa...

Vilka fina bilder du visar...här stannar jag en stund till...

Kramar @nette

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Tusen takk snille du for award. Ydmykt takk for at du tenkte på meg.
Håper du får en flott Lucia feiring!
Jeg skal bake lussekatter i dag, hååer de blir god, mums.
Ha det godt kjære venn så blogges vi.
PS: du har gjort det så fint hos deg, nydelige bilder!
Varme klemmer

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

hååer og hååer fru Blom, det skulle stå HÅPER , fniiis!

Leamarlené sa...

Vad tjusig kanape. Den kommer att bli super fin när du har klätt om den.

hoppas sonen din kan gå på luciatåget. Det är ju en stot stund för dom.

Kram,Marlene

A home far away sa...

Grattis till awarden!
Och så fina bilder du visar idag från ditt gråa rum:_

Kram Gunilla i Singapore

annashusidingtuna sa...

Så söta stjärngossen och pepparkakegubben är!
Kram Anna

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Åååå TACK SNÄLLA SÖTA RARA DU!
Vad glad jag blir!
Ska fixa inlägg i morrn, förhoppningsvis iallafall... Det är så ruschigt i butiken under den här månaden så det finns inte så mycket tid över till annat skoj..
Må gott!
Kramar Camilla

IKT i min vardag sa...

Åhhh vilket vackert grått rum du har därhemma! Vackra möbler!

Kram

Anonym sa...

Tack söta goa du....den ska jag lägga ut på bloggen. Vad roligt att man kan inspirera någon :)
Vilket härligt grått rum ni har och vilken underbar canapé du har lyckats få tag på, en sån vill jag ha.

Ha det bra
Kram Pernilla

Ann-Catrin sa...

ohh nu kikar jag in till dig..OCH BLIR SÅ GLAD!!


tack gulliga gulliagbdu för den fina utmärkelsen...
och grattis till din med!!

Underbara bilder du viar.. tror jag måste kika en gång till---


kramar
a-C

Martina Andersson sa...

hej på dig!
Du har ju också ett JÄTTEFINT hem hoppa att vi kommer att följa varandra i våra inrednings planer kram Tina
VackraMagnolia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...