lördag 18 juli 2009

Nytt utseende.....

..... har vår pall från IKEA fått.. Den har gått från furu till en vit look och för att göra den lite mer personlig använde jag en överbliven tapetbit som dekoration på stegen. Nu ska den bara lackas så att den tål lite tuffare tag från smutsiga barnfötter... :)
I morgon är det dags för den store grabbens barnkalas, huset kommer att invaderas av en hög leksugna barn... Tyvärr ser inte väderprognosen så lovande ut så antagligen kommer huset att vändas upp och ner....
Nu ska jag ge mig på någonting som jag verkligen inte är något vidare på... Det har nämligen önskats tårta till kalaset och de få gånger jag har försökt mig på att baka en tårta är lätträknade och misslyckade.... Skam den som ge sig, jag måste ju lära mig någon gång!
/E.

8 kommentarer:

Hanna sa...

Så fin pallen blev.
Hanna

hagagården sa...

Fin pallen blev,hoppas det går bra med kalaset.
kram o ha det så gott
ninni

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättefin! Lite extra kul med tapeten på trappstegen!

Kram Annica

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Jätteesöt ju!!!

Trevlig helgg millankramar♥

Anonym sa...

Vilken fin pall. Har ni tapet på den? Hur fick ni fast det?

Krams!

Lilla hjärtat sa...

Vad fin pallen blev!!!
må så gott
KRAM A-K

Unknown sa...

Men pallen blev ju jätte fin! Lycka till med kalaset! Kram Petra

Erica sa...

fiffigt med pallen, jag har också målat min vit, kanske att man skulle tapesera lite på den också!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...