tisdag 14 december 2010

Tisdagstema

....I Fabriken idag är favoritmöbeln.... Oj, vad svårt det var att välja... Jag har många...
Så... jag valde familjens favoritmöbel istället..... Och det är kanapén som vi har i matrummet....

Här är det gott att lägga sig och vila middag.... eller halvsova till teven en fredagskväll.... eller trångas med barnen... eller bläddra i inredningstidningar......

Svante ligger gärna här och spanar...

Garn har inhandlats idag så nu ska det virkas.... ett armband är färdigt.... och fler projekt är på gång...

Må så gott!/E.

5 kommentarer:

Vit dröm sa...

Svante ser ut att trivas bra där ;) Åh vad jag önskar att jag också kunde virka! Men det är väl aldrig för sent att lära sig...
Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Vilken härligt kurvig möbel! Förstår att det är en favorit :-)

EM sa...

Jättefin favvomöbel. Ser superskön ut. Förstår att Svante har tagit plats i den. De vet hur man njuter bäst.
Så roligt att virka. Sist virkade jag en liten blomma till min mössa. Hade glömt hur roligt det är.
Vi har varit ute och åkt bil idag med hunden, så han ligger helt utslagen vid mina fötter. Bonnhund på vift, då blir det många intryck som tröttar.
må så gott
kram elsamarianne

Photo by Maria sa...

Ser ut som Svante gillar möbeln lite extra :-) Fin är både möbeln och vovven..

Kram Mia

Hildas hem - Sofia sa...

Superfin! Och så hemtrevligt det ser ut med hunden :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...