söndag 20 februari 2011

Loppat

loppisturen i går hade jag turen att hitta.....
Ett gäng fina små emaljskyltar....
... och urvackra skor... Ett plus att de var i min storlek....
Fyra pinnastolar, färdigmålade och skavda lyckades vi pressa in i bilen....
I växthuset kommer de bli perfekta tänkte jag.... eller.....
Nä..... man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?
Nu kan vi sitta på dem varje dag....
... och njuta av dess skönhet!
Fantisera nu att det är ett gammalt stort slagbord som ni ser på bilden.... :)
Härlig söndag i solen önskar jag er!/E.
PS. För fler söndagsbilder kika in hos Fabriken...

14 kommentarer:

Vitt är vackert sa...

Hej! Var så längesen jag kikade hos dig. Missat massor av fint som jag måste ta igen! Hoppas allt är bra med er. Vilka fynd du hittade!!

Idag njuter vi verkligen i solen.
Ha det fint
Kram E

Rester till middag sa...

Det är så snyggt med udda pinstolar!

Ha´en bra söndag.

Villa Vinkelhaken sa...

Så himla fina saker du hittade! Skorna var ju himla söta! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej!
Lyckan är fina loppisfynd! =0)
Jag har precis upptäckt din fina blogg och ska titta runt en stund. Har du inget annat för dig får du gärna kika in hos mig - Emmas Vita Drömmar.
Ha en bra söndagkväll!
/Emma

Lantligt i smultronbacken sa...

Perfekt med fyra färdiga pinnstolar. Ibland kan det vara bra att slippa måla och det är klart.

Tror de kan passa på många olika ställen.

Kram Teres

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag ser slagbordet, absolut=) Men vilka söta emaljskyltar, vad kan de ha använts till?? Vilka fina skor, de ser verkligen sköna ut.

Ha det gott och må så fint!
Kram,
Regina

Kirsikka... sa...

Fina loppisfynd!!!
Jag har hittat din underbara blogg igår :))
Ha en underbar söndags kväll!

Photo by Maria sa...

Så fina loppisfynd.. Stolarna blir kanon till det slagbord jag fantiserar om :-)

Kram Mia

fröken knopp sa...

Verkar varit en urlyckad Loppis tur!! :)

O du, vilket vackert slagbord ni har där i köket!!!

Varmaste Kramarna

Anonym sa...

Ljuvliga loppisfynd. Emaljskyltarna är underbara.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Fina loppis saker!

Jag har en liten sak till dig på min lilla sida inlägger en överraskning =)

Kram på dig

Norr om Köpenhamn sa...

Vilka finfina loppisfynd...ibland ska man bara ha tur! Stolarna är underbara :o)

Ha en skön kväll!
Kram Ulrika

Blommiga Karin sa...

Vilken tur du har haft. Vilka fynd! Kul när man lyckas..:-)
Mvh Karin

Nanna sa...

Så snygga skor! Vilket fynd!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...