fredag 8 april 2011

Mojänger och molijusker...

... finns det fullt av hos mig...
Och visst är det roligt om saker används till någonting annat än vad de kanske var tänkt till från början....
Inte måste väl regskyltar bara sitta på bilar?
Psss... Janeth... är det möjligen din bil som skyltarna suttit på?...
Jag "fyndade" dem på Skolgatan....

Vad denna mojäng har används till har jag ingen aning om....

Nu är den i alla fall en ljuslykta.... rostig och grann...

Go helg på er!
Min helg blir vigd åt pyssel och Emakeriet....
Oj, oj... tiden går fort nästa helg har jag öppet i butiken igen...
Jag ska försöka komma ihåg kameran denna gången....
... så jag kan bjuda er på lite rykande färska bilder...
Trixat och fixat har jag gjort... Mycket nytt pyssel...
... och en barnhörna också... spännande va? :)
Nej, nu tar vi kvällen! /E.

8 kommentarer:

Vit dröm sa...

så underbara reg skyltar, hör av dig till mig om du tröttnar på dom ;)
Ha en härlig helg!
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Härliga regskyltar och isst är de fina som prydnad när de gjrt sitt på bilen :-)

Kram Mia

fröken knopp sa...

O Vet du vad?! Det slog mig o sara efter vi spikat datumet o skickat ina nnonsen att det var den söndagen du hade öppet, Dumma oss!!!

För vi vill ju komma till dig med, inte möjligt med en förhandsvisning på Lördag eftermiddag?! :)

Varmaste Kramarna Elin

fröken knopp sa...

Oj, vilken lycka det hade varit... Vill ju ha allt fint du visar!! :)

Jag jobbar till Tre men kan åka direkt sen, ska kolla lite med Sara Med bara..

Hoppas att du får en underbar Lördag..

Kramar Elin

EM sa...

Reg skyltar passar nästan bättre på nåns vägg än på en bil... och den där roliga grejen har nog suttit på nåt redskap, men gör sig betydligt bättre som ljuslykta.
Lycka till med Emakeriet nästa helg. Synd att det är så långt att åka...
kram elsamarianne

Petra / Popetotrora sa...

Riktigt snyggt med registreringsskyltarna på väggen! I like! :-)

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Visst är det snyggt med reg skyltar!! Inte lätta att få tag på bara... har varit ute efter liknande bra länge nu.

Önskar dig en riktigt go lördagkväll :)
Kram Marie

Ellen i CO sa...

Jag vill ha dina skyltar:):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...