tisdag 10 maj 2011

Favorit!

Jag har fått en ny favoritplats....
Här satt jag i eftermiddags och njöt av solens varma strålar...
Det gjorde gott för både kropp och själ..
Så gott så jag slumrade till någon ynka minut...

Utsikten....

Där jag satt blev jag påmind.... eller ok Herr P har påmint mig förr... att växthuset behöver sig en omgång av vitfärgen....

Kanske börjar jag redan i morgon.... eller kanske inte... vi får se...

Nu ska det nattas barn sedan väntar kvällspromenad i solnedgången.... Visst är det härligt med dessa ljusa bonustimmar!? Må så gott!/E.
Är ni föresten nyfikna på andras favoritplatser? Besök Fabriken...

7 kommentarer:

Vitt är vackert sa...

Vilken härlig plats! Förstår jag att du gärna slår dig ner på en sekund:) Å ditt växthus, har jag sagt förut men kan sägat igen, är jag JÄTTE avundsjuk på! Vill också ha!

Hoppas du har det fint!
Kram Ellinor

Norr om Köpenhamn sa...

Favoritplatser kan man ha en hel del av. En av mina är i en däckstol på trädäcket och där lyckades faktiskt jag också slumra till idag...sköööönt! :o)

Så fint växthus ni har...precis vad jag drömmer om!! Sommaren är lång, så du ska nog få målat det nångång ;o)

Ha en skön kväll!
Kram Ulrika

Dronninghuset sa...

koselig hos deg!
ha en fin kveld,

hilsen T ;-)ve

EM sa...

Här hemma heter det: vi borde... och det betyder egentligen att JAG ska göra det...
men när det är sånt här väder så är det ok att göra vissa saker, bara man får vila lite då och då.
Men att stå inne i ett växthus i strålande sol, där går gränsen.*pust* Hoppas det var målning utvändigt som du skulle göra...
kram elsamarianne

emily sa...

Är en 21-årig tjej från Helsingborg som designar smycken. För mig är det viktigt med detaljer i mina smycken. Jag vill att varje smycke ska se exklusivt ut och utmärkas på sitt sätt.
Materialen jag använder mig av är äkta sötvattenspärlor, silverpärlor, ädelstenpärlor, snäckskal, glaspärlor, silvertråd, sidenband, läder m.m.
Har en egen hemsida där mina smycken finns: http://emilydesign.blogg.se/
Gå gärna in och skriv ett omdöme eller mejla mig om ni är intresserad av något smycke.
/ EmilyDesign

Bittan sa...

Tur att du inte har några träd...i hängmattan hade du inte slumrat , där hade du somnat ordentligt kan jag lova haha. Gjuta funkar lika bra det med.

Här blev himlen plötsligt svart och det kom världens åskoväder så det var bara att rulla ur hängmattan och springa in o mysa i soffan istället.

Kram Bittan

Villa Carl Larsson sa...

Oj vilket ljuvligt växthus!! :)

Mvh Josefin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...