fredag 1 juli 2011

Gult är fult?

Är det så?
Jag kan erkänna att förr var jag inte så förtjust i gult alls....
men nu... nu tycker jag att det är riktigt fint.... i alla fall den riktigt "pippigula"...
Gula var ett av de andra fynden jag fann när jag loppade sist...

Tänk vad dessa läckra skor har svävat fram på dansgolven....

Jag har försökt tråka ner mina 38:or i dem... men de är för små... suck... Så hos mig får de nöja sig med att vara "skådeskor"...

Å, visst är de snygga att se på??!?
Glöm inte att fredagsmyyyysssaa riktigt mycket!
Må så gott/E.

4 kommentarer:

Karma sa...

I Norge heter det "gult er kult". Føler det passer mye bedre til disse skoene - herlige!

Klem Kaja :)

Norr om Köpenhamn sa...

Åååh vad fina de är! Gult är verkligen inte fult. För ett par år sedan sydde jag en gulprickig 60-tals klänning till mig själv o en till min stora flicka. Dessa hade vi på oss när vi skulle flyga till Belgien. Gissa om vi väckte uppmärksamhet på Kastrup i Kph ;o))) Folk kom fram o beundrade oss...hihi!
Förra sommaren köpte jag ett par liknande skor fast i rött lack, urläckra! Älskar att ha de till lite röda kläder/accessoirer. :o)

Nu tar jag en liten bloggpaus...semester väntar och jag önskar dig en riktigt härlig sommar o ledighet. Jag är snart tillbax igen ;o)
Kram på dig kära du!
Ulrika

Petra / Popetotrora sa...

Gult är inte fult! Speciellt inte dom skorna! Supersnygga!!

Lisa sa...

Skitsnygga helt enkelt. Visst är det coolt med gamla skor. Har en del jag med. Kan bara inte låta bli att köpa och del kan jag tom få på mig,hihi. Ha de så bäst i helgen..

Kram Lisa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...