lördag 1 oktober 2011

Sommardag!

Vilken dag!!
Har ni också haft solsken och sommarvärme?
Bortsett från alla gula löv, kunde man inbillat sig att det var första augusti idag istället för förste oktober... Jag har haft shorts och de två yngsta i barnaskaran har badat ute i blaja...
Livet är härligt!

Tillochmed kvällen har varit sommrig...

Jag satt ute till halv nio och band kransar i bara kofta utan att frysa det minsta... Underbart!

Kransarna bundna av mossa, kärleksört och taklök finns i Emakeriet imorgon.. Go lördagskväll på er!/E.

3 kommentarer:

Betong ute och inne sa...

Gud så fina...ska nog med ta tag idet i morgon.... :) dina var jättefina..
Ja här har det med varit "sommar", det var shorts och linne här med...skönt!
Ha en skön söndag
Kram Malin

LyckligaPraliner sa...

Nä fy vi har haft kallt och lite regn, fast jag bor ju mycket längre upp i Sverige. Fast vi har haft makalöst fina och härliga dagar också. Mycket vackra kransar du skapat! Skulle gärna vilja ha en sån :)

Fortsatt trevlig helg!/ Ann-Louise

Unknown sa...

Oj va de så varmt igår. Jag jobbar 12timmarspass när vi gör helg så jag såg inte mycke av vädret.
Vilka fina kransar, önskar det inte vore så långt till dig så jag kunde komma och kolla in ditt emakeri.
Lycka till idag, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...