fredag 3 augusti 2012

Lavendelklubbor


Redan augusti och vi njuter av vår sista sommarlovstid..
Ledigt nästa vecka också sedan börjar hela fadderullan med jobb fritids förskola och skola..
En logistik som känns avlägsen, hur bara ska vi hinna i tid till alla ställen?

Men i ärlighetensnamn ska det bli skönt med lite vardag och rutiner igen..
Och så ska jag börja på "nytt" jobb!
Jag ska tillbaka till skolan där jag jobbat förrut.. nu i en 4-a.
Å! Vad det ska bli roligt!!



Jag har flätat lavendelklubbor.. Pillrigt men de doftar ljuvligt...



5 kommentarer:

Hanna sa...

Fina lavendelstavar.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Dronninghuset sa...

oj.
så flink og tålmodig du er. riktig så fine disse.
god helg,
hilsen TOVE

Villa Ryttarängen sa...

Jättefina klubbor! Jag förstår att du tycker det ska bli roligt.. Har jobbat i skolan som idrottslärare åk.1-6 jättekul.. Kram Ppia

EM sa...

Funderade också på att göra såna klubbor (fast jag brukar kalla dom flaskor...) då mina lavendelbuskar har växt mot alla odds...
När jag köpte dom så blev dom stående i en kasse och glömdes bort, innan jag planterade dom. De såg inte roliga ut då, men nu är det låååånga stänglar, och många. Mer tur än skicklighet alltså.
Lycka till på nya jobbet
kram elsamarianne

Unknown sa...

Åh så spännande med nytt jobb trots att du varit där tidigare och en helt ny klass blir det ju.
Så fint med lavendel klubbor, min lavendel är inte alls så fin att jag kan använda den i det syftet tyvärr.
Ha de nu så bra och lycka till med jobbet.
Kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...