lördag 22 september 2012

Ringbevis

Jag utser mig själv till en av de tristaste bloggarna att följa..
Inläggen lyser med sin frånvaro..
Jag skyller lite av min frånvaro på den envisa förkylningen som jag drabbats av, just nu upptar den väldigt mycket av min tid.. En riktig energitjuv är vad den är!


Sist jag skrev nämnde jag något om att jag skulle försöka mig på att göra ringar av teskedar..
Några har efterfrågat bildbevis..
Så här blev dem, det var kruxigare än vad jag trodde.. speciellt att få dem jämt runda..
Mina blev inte riktigt det, men det gör inte så mycket..
När det är "hemmagjort" ska det väl synas också?

Ringarna kommer att finnas i Emakeriet på lördag när jag håller öppet..

Go lördag på er!
(och tack för att ni fortfarande kikar in..)

2 kommentarer:

Curlingmor sa...

Hej tycker tt dina ringar är mycket fina och vill också prova göra men hur gör man !!!!! kan du berätta för mig snälla....
Vill du vara med på en utlottning av ett kakfat jag har gjort ? gå då in på min blogg och läs vad du skall göra.
Ha en trevlig helg

Photo by Maria sa...

Vilken härlig idé, att göra ringar av fina gamla teskedar.. Dem får du nog sålda =)

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...