torsdag 24 januari 2013

Tema: Ordning och reda


Det är nog det sista man kan beskylla mig för att ha..
Jag är glad om jag hinner plocka undan i någorlunda samma takt som barnen plockar fram...
Nåja, jag är nog rätt duktig på att plocka fram jag också... och Herr P med för den delen.. :)

Mitt bästa tips för att få ordning och reda är nog att gömma undan eländet..
Köpmannadisken i köket rymmer mycket på gott och ont..


Krutlådan är perfekt att slänga ner saker i som man inte vill se..



För att inte tala om resväskor.. :)

För fler tips kika in på FABRIKEN, där finns säkert många ordningsamma hem..



3 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Fin ordning! :) ja, lådor och andra gömställen är bra, om man vill ha ordning! ;)
Kram /Maria

Villa Ryttarängen sa...

Superbra med lådor där man kan förvara lite av varje. Kraaam Pia

hemma hos lilla mej sa...

Härligt att ha ordning.ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...