söndag 19 maj 2013

Söndagsmålat


Det har regnat med olika grader av regn hela dagen..
Det fick bli en målardag för mig. Golvet i vardagsrummet fick sig en omgång med penseln fördelen med vitt målat golv är att det är lätt att blaska på lite ny färg när det behövs, nackdelen med målat golv är att man behöver måla om det ibland.. ;)
När jag ändå hade ångat uppe målades elementet om från vitt till svart.
När vi flyttade in i huset förbannade jag de gamla elementen men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?! Numera är jag väldigt glad att vi behöll dem, jag tycker de är riktigt läckra!
Och så blev det en färgklick i allt det vita.. Ett fönsterbord fick min favvofärg (just nu).

Fler söndagsbilder finns på Fabriken.
Fortsatt härlig söndagseftermiddag!

2 kommentarer:

DoYouFancyThis sa...

Åh, vilken färg det lilla bprdet fick Jättefint! /Hanna

Unknown sa...

Så snyggt!! KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...