söndag 8 december 2013

Mycket man vill kunna, tur att jag har en go vän som kan!


Ännu en dag i Emakeriet..
Och där fick jag lite olika idéer på lite nytt här hemma..
Så väl hemma igen donades det..
Saker flyttades hit och dit...
Och jaaa.. det blev ganska bra!

Vi har hunnit med ett pepparkaksbak också..
Och imorgon eftermiddag ska det stoppas korv, det har jag inte gjort sedan jag var liten och var med hemma hos mormor med mamma och stoppade korv..
Något som jag ofta tänk på att jag vill kunna..
Tur för mig att jag har en go vän Z som lär mig!
Förra veckan gjorde vi blodkorv och imorgon ska det som sagt stoppas korv!



1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Härligt med vänner som kan..jag och min syster ska stoppa korv snart..lite mysigt att man inte köper allt..har fuskat o köpt peppis deg men bara för att strimla skalet från två citroner i låter väl gott♥

Ha en fin vecka
kram wivi♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...