måndag 17 februari 2014

Sportlovsvecka


Första dagen på sportlovet ägnas åt sporten - städning..
Tänkte att det skulle vara trevligt med ett städat hus under ledigheten så man kan lägga fokus på andra saker än tvätt, dammråttor och leksaker i varje hörn!

Resten av veckan ska bland annat ägnas åt trädgården och mitt nya projekt som jag hämtade hem från mina föräldrar igår..
Men innan jag kan ta tag i det behöver det torka till för jisses vad det regnade..

En del fikagäster ska hinnas med också..
Och lite sport..
Inte för mig men mellanpojken ska spela hockeyturnering..
och en hel del skrotande kommer det att bli..
Det gillar vi alla, både stora och små i den här familjen!

Må så gott!

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Härligt med sportlov....vi har v.10....fint hjärta du visar ;)....idag har vi vårväder hos oss...härligt...ska snart ge mej ut
Kram bia

Kaspara sa...

Hei Evelina
Så koselig tregård! Vi har også ferie her i den delen av Norge jeg bor. I dag var det stårlende sol og 8 grader her; deilig!
Tusen takk for koselig hilden på bloggen! Herlig sportlov til dere!
Klem fra Kaspara

Sofia sa...

Japp! sportlov även här... ska bli städning hos höns och kanin i dag.. he he... gäller att använda sig av bra arbetskraft när de är hemma! =)
Kramis Sofia

susanne sa...

Sportlov även här, men utan sport...Här blir det shopping, frisörbesök, bilbesiktning, verkstan, städning och allt annat man inte hinner annars :) Susanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...