tisdag 22 juli 2014

Loppislycka!

En tur till jobbet och en på loppis blev det idag..
Det är svårt att slita sig från jobbet när man har ett så fantastiskt roligt jobb som mig.. Det enda och faktiskt det viktigaste som saknades idag var eleverna!


Det som fick följa med hem från loppisturen idag var ett gäng lampfötter..
När sladdarna var bortklippta blev de ljusstakar!


Igår hade vi en väldigt speciell dag i familjen.. speciellt för en familjemedlem..
Stora pojken blev tio år, kan inte fatta det TIO år sedan jag blev mamma för första gången!
Grabben fick sin efterlängtade iphone och lyckan var total!

Hoppas ni har det gott i sommarvärmen!

3 kommentarer:

OlgaA sa...

Hej!

Vilken fin idé med lampfötter som ljusstakar! Tackar för tipset ;)

kram/Olg@

Vitt hus med svarta knutar sa...

Fina ljusstakar!!! Grattis till stora killen!
Kram,
Regina

House and Garden by Bia sa...

Coola ljusstakar, tack för tipset...jag ska kolla på mina gamla lampfötter som ändå inte blir sålda på min loppis;))...bra idé;)
Ha det gott i sommarvärmen...härligt tycker jag, som gillar värmen;)
Kram bia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...