söndag 8 januari 2017

Ny kaktus


Nu har vi fått ett litet smakprov på det nya året och än så länge känns det riktigt bra!
I morgon börjar jobbet igen och därmed vardagen...
Inga sena kvällar...
Inga sovmornar...
Men det känns ändå rätt ok..
Tur att man har ett jobb som man tycker om!

 
Det där med kaktusar som inredningsdetalj är någonting jag verkligen gillar... Passar mig som ofta glömmer bort att vattna.. :)
En ny liten skönhet fick flytta in i helgen...
 

Och granen har fått flytta ut.. Eller snarare åkt ut!
Lite jul finns fortfarande kvar i huset..
Men snart åker det också ut, nu vill jag ha vår!!
Och mitt i min vårlängtan kom snön.. 
Dålig tajming!
 
Må så gott!
 

1 kommentar:

Blogger sa...

As claimed by Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 19 KG less than we do.

(And by the way, it is not about genetics or some secret-exercise and EVERYTHING to "how" they are eating.)

P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

TAP this link to determine if this short questionnaire can help you find out your real weight loss possibilities

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...