söndag 1 mars 2009

Äntligen.....

...... går vi in i vårmånaderna, härligt!
Nu efter tre veckor är ännu ett kuddfodral med mormorsrutor färdigvirkat men inte ihopsytt med bakstycket ännu.. Här efter blir det ett i gult också!
Igår var jag och två tjejkompisar på shoppingtur i Malmö. Tro det eller ej men det blev inte så mycket inredningsgrejer inhandlat. Dessa vackra vinglas från Ilva fick i alla fall följa med hem...
Hade tänkt köpt likadana dricksglas också men de hade tydligen utgått ur sortimentet, de fanns inte i butiken i alla fall...
Nu ska jag titta in hos mina favoritbloggar, det var ett tag sedan jag gjorde det. /E.

10 kommentarer:

Hanna sa...

Vackra glas!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Vita små hjärtan sa...

Vilka vackra glas med så fin dekor. Kram

Hannis sa...

Läckra glas!!

Fint med mormorsrutor men ett himmla piller att virka i hop!

Kram Hannis

Inspiration i vitt sa...

Vad attans duktig du är på att göra mormorsrutor, vilket arbete.
Fina glas du köp dig.
Kramar till dig/Ingela.

Leamarlené sa...

Vad duktig du är som orkar virka så många mormorsrutor...starkt gjort för det är ett himla jobb. Jätte fint blir det du virkar.

kram, Marlene

Snuttan sa...

Snygga glasen är

Kram
Åsa

lottens vita och gröna sa...

ljuvliga gals och kuddfodralen du skapar är såååååå fina! ha det gott, varmkram lotten

Anonym sa...

Vilka härliga glas! Superfina tycker jag, hoppas du trivs med dem!

Kramar Benita

gamla skolan sa...

Jättefina glas ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lotta i S-vall sa...

Vilka vackra glas
Ha de gott

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...