lördag 14 mars 2009

Titta in...

..... i vårt sovrum....
Sovrummet gjorde vi om för ca 2 år sedan och jag har redan funderingar på att ändra det igen till mitt sambos förskräckelse....
Trägolvet var i så dåligt skick så det målades svart/brunt, tyvärr har det blivit så slitet så det är snart dags att målas igen.. Nu velar vi vitt eller svart....
Sovrummet är fullt av snetak och vinklar men vi vågade oss på en fondtapet i alla fall...
Nu ska jag återgå till att organisera upp min pysselhörna innan det bär av på kalas...
Trevlig helg/E.

5 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vad mysigt!
Gillar det svarta golvet.
Kram och ha en skön lördags kväll:)
~ ♥ Irene ♥~

Anonym sa...

Vilket mysigt sovrum ni har :) Det ser fint ut det golvet ni har men vitt är fint :)

Kram Åsa

Snuttan sa...

Häftig fond vägg in har

Jättefint

Kram

Inspiration i vitt sa...

Ja ibland går det fort att tröttna, jag är lika dan, mer jobb blir det men man vill ju trivas. Min dröm är ett vitt golv i sovrummet oj så vackert.
Kramar till dig/Ingela.

Anonym sa...

Jag tycker det ser fint ut som det är. Jobbigt att måla om golv? :)

Kramar Benita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...