måndag 25 maj 2009

100:e inlägget

Grisdräkten blev färdigsydd igår.... tyvärr kommer ni inte att bjudas på bilder på mig iförd den hur mycket ni än kommer böna och be..:)
Förhoppningsvis kommer ni istället att se bilder framöver på ett nytt projekt som jag hoppas kunna färdigställa i helgen. Hela huvudet mitt är fullt av nya ogenomförda projekt, värre är det med tiden och orken. Jag hoppas det blir bättre med det när sommarlovet kommer... Inte klokt att det bara är tre veckor kvar!
En madonna som jag har fått en gång i tiden av svärmor har äntligen fått komma upp på väggen... Trist nog lyckades jag slå sönder den lite, tur att min stil är lite skavd och kantstött.. :)

2 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Vad duktig du är som sydde klart redan igår!
Jag har också huvudet fullt av projekt som inte blir utförda. Suck!
Det låter så härligt när du pratar om sommarlov! Skulle själv vilja ha ett jäääättelåååångt så´nt.
Kram!

Leamarlené sa...

Vad duktig du är. Man får lite inspiration nu när solen tittar fram allt oftare.

Kram, Marlene

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...