torsdag 14 maj 2009

Nedräkningen har börjat....

Barnen har nedräkning, till helgen åker vi på en minisemester till Kolmården tillsammans med en annan barnfamilj. Ska bli skönt att komma iväg ett tag även om det bara är över helgen...
Mitt liv är just nu fullt av måsten både på jobbet och hemma..... min nedräkning har börjat.... 4 veckor kvar till sommarlov och det kommer att bli ett långt ett för mig. Kanske närmare bestämt två år! Vi ska nämligen få ett litet skrutt till i vår familj till hösten...
Mellan alla måste har jag dock hunnit med liiite pyssel... Har färdat några fler inneskor av mormorsrutor.

Sambon min är en hejare även han på att pyssla. :) Denna fina betonghandske har han gjort... den ska vi gräva ner på lämpligt ställe i trädgården.

Nu måste jag packa till helgens resa... /E

4 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Visst är det skönt att få komma iväg lite...
Ha det nu så bra på eran mini-semester.
Kram A-K

Elin sa...

Åh vad härligt att få åka iväg en sväng... Och så kul för barnen...
Vilken super fin handske han gjort, den blir spännande att ha i trädgården...

Många kramar
Elin

Fröken Tindra sa...

Grattis till den väntade tillökningen! Vad roligt för er!
Och hoppas att ni får mysiga dagar i Kolmården!
Dina tofflor i mormorsrutor är bara så himla söta!! Jag är bedrövlig på att virka. När vi skulle virka en "provlapp" i syslöjden frågade min fröken om jag höll på med en båt... Men jag går och får lektioner av mamma då och då. Blir inte så ofta eftersom vi bor en bit i från varandra. Skall kanske försöka lära mig de där rutorna?! Träffade på en tjej för längesen som virkat en jättefin kofta med dessa rutor. I jeansblå nyanser. Jättefin!
Nej, nu skall jag sluta att tjôta!!
Kram!

Ida sa...

Grattis till den lill* som ska komma.Mysigt med små bebisar.Min dotter vill och ha en liten bebbies säger hon alltid.Så sött.Dom är underbara. Kul med kålmården satt och kolla i reklambladet och funderar på att ta en tripp dit med familjen.kramar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...