torsdag 17 september 2009

Ting från toan

Godmorgon!
Nu har det gamla rensjärnet som jag köpte i Möckleboda fått nytt liv som "anslagstavla" på vår toalett. Under hyllan hänger dessa dekorationsbollar som är gjorda av snäckskal och pärlor och kommer från Sia.
Där hänger även detta hjärtat.
Den där sambon som jag har -P, har en del oanade talanger som ibland förvånar mig.... För ett tag sedan gick han på drejkurs med sina arbetskamrater.... (det fanns en här hemma som var avundsjuk, jag hade också velat få dreja!)... i alla fall efter kursen kom han hem med diverse fina alster. Detta var en av de finaste, nu går det inte att se på bilden att undersidan har ett fint spetsmönster....
Nähe, nu blir det lite förmiddagsfika sedan står kransbinderi på agendan.
Ha en bra dag!/E.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon vännen!
Va du e uppe å inloggadd tidigt. Ingen bebis ännu då... Men den kan ju komma när som nu! Hoppas allt e bra. Hör av dig om du har tråkigt så kan vi fika någon dag.
Kramar Maja

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ja nog skiter jag i honom hihi.
Ha en trevlig kväll, kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...