onsdag 28 april 2010

Bättre sent än aldrig..

En liten rapport från helgen som gick.... Jag vet att det är lite sent men det har inte varit läge tidigare för ett inlägg... Jag skyller på det vackra vädret... :)
Helgen som gick bjöd på vackert vårväder och en heldag i Emakeriet.... Loppis, det hann jag också med...
Nu är förberedelserna i gång för fullt inför nästa öppning som äger rum den 30 maj.... Och från och med då kommer Emakeriet att vara öppet ojämna söndagar mellan 10-14 hela sommaren..

En dörr har satts in i butiksdelen för att öppna upp till loppisavdelningen....

Efter lite botaniserande i pappas ladugård hittade jag detta underbara skrivbord... Perfekt slitet och nött precis som jag vill ha det... Pappas ladugård är en perfekt guldgruva, jag har varit där och rotat måååånga gånger och aldrig sett skrivbordet förr!
Nu fick det ta plats i skyltfönstret...
/E.

3 kommentarer:

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Jisses så fint skrivbord du fyndat! Hur tusan har du kunnat missa det tidigare??
Lycka till, hoppas att du får massor med besökare & shoppare! Du vet att jag oxå skulle dykt upp om vi bodde lite lite närmare...

Ha det gott!
Kramar Camilla

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vilka fynd du gjorde. Skrivbord med patina. Snyggt!
Kram Anette

Vitt är vackert sa...

Vilket underbart skrivbord! Vilken guldgruve-ladugård. Sån skulle jag också vilja ha att rota i.

Ser så trevligt ut i din lilla butik! Här har inte drömmen om en butik kommit längre än just till drömmen. Men en dag så...

Ha det bra.
Kram Ellinor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...