torsdag 1 juli 2010

Vinnaren är...

Två glada killar fick äran att dra vinnarna i utlottningen.... Första pris som var fem blad ur "Nyttoväxter i färg" går till.....ingen mindre än...
Jeanette med bloggen Pysselpalatset!!! Grattis!!! Du tycks ha tur i mina utlottningar för om jag inte minns fel vann du sist också?!?!....
Andra priset som var en skylt i form av ett hjärta knep en för mig ny bloggerska, Pia med bloggen Ateljé skogslyckan! Ett stort grattis!!
Skicka mig era adresser så kommer vinsterna på posten!
Tack alla ni som ville vara med i min utlottning!!

Idag bjuds ni på lite fler bilder från pojkarnas rum...

Riddarhästarna står startklara i ett gamalt ölfat. H, den store pojken ville ha upphängda fiskbilder och då skulle givetvis hans senaste fångst - abborren finnas med.
Pez-gubbar på rad... Lite smått och gott...
Helhetsbilder från rummet får det bli en annan dag när pojkarna har städat.... helt ostylade bilder vågar jag inte visa.... i alla fall inte därinneifrån.. :)
Jag har hittat en samling gamla etiketter från en grannort... På tal om Kalas-must...
Senast idag sa N, den minste pojken att han längtar till julafton och att snön ska komma..
NÄäää! Vänta lite nu.... nu vill vi ha sommar läääänge protetsterade vi andra!
/E.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Visst är barna härliga.
Mina minsta längtar till skolan ska börja.
Stopp stopp. mamma ska ha semester först, sa jag.
Men mamma det dröjer så länge innan du är ledig...
Det tycker jag med.
Bilder på pojkarnas rum är fina.
Ha en underbar dag
Kram

Skogslyckan sa...

Oj jag vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack snälla, min första bloggvinst någonsin! Jag skall genast maila min adress... Kram Pia HURRA!!!!!!!

Skogslyckan sa...

Hittade ingen mail adress så du får den här.

Pia Qvist
Skogslyckan
514 53 Månstad

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till vinnarna!

Fina bilder från barnens rum. Gillar dina fina rosmagneter också, du är så pysslig och gör så mycket fint=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

Pysselpalatset sa...

Men så himla skoj oj oj oj ... jag vann. Tack snälla du.
och viss jag van ju ett sött hjärta sist och en burk"mössa"... Kram Jeanette

Pysselpalatset sa...

Hittar inte din mail adress... Min är jeanettearne@hotmail.com
Tack igen.. Jeanette

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till lyllostarna och stort tack till dej för så fin tävling !!!
Va fint de har på sitt rum , gillar pezgubbarna på rad !
Kraam/Lotta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...