söndag 5 september 2010

Bättre sent än aldrig?

Oj, vilken helg jag har haft!

Allt började med tjejkväll i fredags som slutade runt halv två... För första gången på väldigt länge var lilla D knölig så det blev inte många timmars sömn för mig den natten... och ingen sovmorgon heller för den delen...

Lördagen bestod av reball, vinprovning, restaurangbesök.. Det var möhippa på agendan... Ännu en sen natt men några timmars mer sömn...

Idag har jag minst sagt varit trött.... och blåslagen... Kroppen är full av blåmärken efter gårdagens reballfajt..

En tur i trädgården fick det bli tillsammans med gårdens ena jägare, vår Astrid.

Egentligen är jag på tok för sent ute... Ett litet projekt som borde varit gjort för länge sedan har jag påbörjat.... Kanske om vädergudarna vill kan jag ha lite nytta av det i alla fall..
Man behöver bland annat det här.... Och så ska det sitta så här.....
Kanske har många redan nu anat vad det är jag har på gång? Om inte får ni fundera lite till innan ni får se slutresultatet....
Nu hör jag att soffan ropar på mig, bäst att rusa dit!
/E.

3 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Hej, riktigt intensiv helg hör jag.. men förklara för en ovetande.. reball.. vad är det???? kram Jeanette

EM sa...

Full fart, alltså, denna helg.
ha en skön måndag
elsamarianne

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Å det lät som en jobbig helg, fast kul antar jag!
Så söt Astrid ni har!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...