tisdag 15 november 2011

Hur gör ni?

Ja.. det undrar jag!
Hur lyckas ni ta bilder i detta eviga mörker..??
Suck! Ni får hålla tillgodo med ännu en kass bild!
För mig hör polkagrisar julen till... i alla fall de senaste tre... .. och givetvis ska de vara hemmagjorda... Jag "lärde" mig koka polkagrisar för tre år sedan, det är faktiskt inte så avancerat som det kanske ser ut, mest varmt!
Ikväll ska det kokas igen... De har en strykande åtgång... och jag anar att en och annan påse kommer att säljas till helgen också...
Må så gott!/
E.

Pss.. tack för alla ord.. tiden räcker inte riktigt till för att hälsa tillbaka... men efter helgen räknar jag med att vara tillbaka på bloggbanan... då ska det dessutom frossas i all julinspiration som ni i blogglandia bjuder på!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Ooh polkagrisar är något jag skulle vilja lära mig att göra! Kanske ska testa det inför julen :)

Kram Amanda

miscellanea sa...

Das sieht ja wirklich sehr köstlich aus!
Viele Grüße
Petra

Unknown sa...

Dålig bild tycker jag inte man kan ju känna vad det luktat o smakar. Va kul att kunna göra egna och roligt kan jag tro. ha en skön vecka och ta det lungt kram Beijan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...