fredag 4 november 2011

Vet ni vad?

... Det bor en liten fotomodell i vår familj....
Jo, det är sant! Lilla D pryder omslaget på Nelsons produktkatalog 2012...

Kanske minns ni att det var två tjejer här från Nelsons i somras... Vilket resulterade i en rad foton... och på en del utav dem syns vår Lilla D..

Den duktiga fotografen, det är min Herr P det! :)

Vi, Herr P och jag håller just nu på med ett annat spännande uppdrag från Nelsons...
Denna gången handlar det om Amaryllisar..
Små tjuvglimtar kan jag bjuda på lite längre fram, just nu väntar vi med spänning på att alla de 27 olika ska börja blomma...
Nu fredagsmyser vi va?
Jag tror det blir soffhäng här... är det fler än jag som är riktigt novembertrötta?
Go fredag på er!/E.

2 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

sååååååååååååå fina bilder, söt sessa!
varmkram lotten

Anonym sa...

Åh vilka ljuvliga bilder. Stort grattis och beröm herr P för de fina fotona;)

Klart vi fredagsmyste;) och nu lördagsmyser vi och imorgon ska vi söndagsmysa;)

Önskar dig en skön kväll

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...