söndag 11 december 2011

13:on...

... dagar kvar till dopparedagen!
Ni må tro att det väntas och längtas här...
Barnen har nedräkning för fullt...
Själv känner jag att jag har fullt upp med att hinna med allt som ska göras...
...och tycker tiden borde hejdas lite...

(Tips! Nedräkningstavlas säljs just nu för halva priset på Rusta.. 25 kr..)

Igår inhandlades de första julklapparna... Hur går det för er, är ni färdiga?

Ikväll blir det glögg, pepparkakor, soffhäng och mitt nya sticke...
Wiiee! Vad det är roligt att sticka... Vad det blir får ni se..
En mysig tredje advent önskar jag er!
E.

7 kommentarer:

kråke sa...

Vilken härlig blogg jag hittade till:)) Har ej köpt alla julklappar än men det går sakta men säkert:))

Nä nu ska jag titta runt lite mer på din fina blogg...

kram på dig!!

kråke

Unknown sa...

Här går det trökt med klappköpen, jag har börjat men endast med några få. Men jag har iaf gjort listor så det mesta är planerat.
Vad gott med glögg, kanske man skulle värma sig en kopp.
Ha en fortsatt fin tredje adventskväll, kram Ing-Britt

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

... vilka söta glöggmugar!

Ja, nu springer dagarna snabbt förbi :)

Kram från Australien♥

Lantligt i vitt sa...

Hejhej!

Superkul att du kikade in hos mig, värmer så mycket av att få fina kommentarer!! :)

Jättefin blogg hade du, ska kika vidare lite!

Mys med glögg och soffhäng!

Kramar Sofia

Lantligt i vitt sa...

Vilken mysigt nedräkningstavla!! Perfekt om man har barn, och till en själv med!! :)

Kramar Sofia

idémakeriet sa...

Visst det går så snabbt nu.
Duktig av dig att du har redan hunnit att köpa julklappar, så långt har jag inte kommit än. Men jag känner mig inte heller stressat så det känns skönt, kommer nog, ler.
Ha en mysig ny vecka.
Kram Gerda

Norr om Köpenhamn sa...

Dagarna springer iväg här med, men denna veckan har jag mycket ledigt så då ska det donas :o) Julskinkan har jag precis tagit ur ugnen och i eftermiddag blir det lussebak med barn o mormor. Har några julklappar kvar, sen tror jag att jag är redo för julen ;o)

Ha en mysig pyssel/lucia vecka!
Kram på dig
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...