fredag 13 april 2012

Trädgårdsdrömmar

Nu går vi mot helg igen....
Jag håller tummar och tår för att det ska bli mycket tid som kan spenderas i trädgården...

Vi har ett växthus som är i stort behov av kärlek och omvårdnad..

Både invändigt och utvändigt..

En hel del nya planer för trädgården har vi och en hel del gamla som behöver färdas upp... Dessutom ett helt gäng med fröer som ska ner i jorden och plantor som ska omskolas.. Ni kanske förstår att jag hoppas på bra väder och massor av energi.. Go Fredag på er! /E.

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Då får vi hålla tummarna för riktigt bra väder så du kan påta i din trädgård!
Ha en skön helg!
Kram Anna

Norr om Köpenhamn sa...

Jag hoppas också på massor av sol o energi, för jag har bestämt mig för trädgårdshelg jag med :o) Har ett stooort trädgårdsland som ska grävas upp.
Vilket superfint växthus ni har...åååh vill så gärna ha ett!!! Kanske jag skulle önska mig det till nästa år när jag nollar ;o)))

Jag håller tummarna för sol, så att du också får komma ut i trädgården.
Ha en härlig helg sötis!!
Kraaaam Ulrika

EM sa...

Ja nu hoppas även jag på trädgårds-väder. Införskaffade tre olika klängväxter igår (ICA 69 kr /st)
så nu ska här bli fint... hoppas vi-
kram elsamarianne

Photo by Maria sa...

Ja nu vill vi att våren kommer tillbaka och skulle passa perfekt i helgen då jag är ledig..
Jag hoppas du får trädgårdsväder..

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...