torsdag 7 juni 2012

Missförstånd?

Det måste har skett ett missförstånd mellan mig och sommaren.... Jag vill ju ha sol och värme, inte vara tvungen att elda i kokspisen för att man fryser... Så sommaren, nu kan du komma med värme... Tack!


Lilla D's solhatt hänger här och väntar på bättre tider...
Sydda i olika tyger för att vara vändbara.. Den översta blev lite för liten så den hamnar i Emakeriet...
Emakeriet ja, öppettider kommer framöver..

En ledig dag mitt i veckan skulle man kunna vänja sig vid va?
Kändes riktigt avigt att stiga upp och jobba idag igen..
Men,men nu är det snart helg och ledigt igen.. :)
Må så gott!/E.

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Så söta sommarhattar! Vill ha... Håller med dig var är värmen? Kram Pia

Unknown sa...

Här har du en till som tror sig ha missuppfattat det här med sommaren. Jag trodde också det betyder sol, bad och lek :). Hoppas det kommer.
Här får barnen sommarlov idag så nu är det hög tid.
Vilka söta hattar du har sytt, du är så duktig på de mesta pyssel.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Ja det skulle vara fint om man alltid hade en ledig dag sådär mitt på veckan ;)
Härlig solhatt du sytt, hoppas på sol så lillan får inviga den snart!
Kram Anna

Norr om Köpenhamn sa...

Det är bra att du kallar på sommaren. Den försvann även från oss. Men jag har bestämt mig för att trotsa vädret och går numera utan strumpor...är det juni och sommarmånad så är det ;o)))

Urgulliga hattar du har sytt...hoppas att lillan snart får användning för dem ;o)
Ha en härlig helg och njut den!!
Kramisar
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...