lördag 2 juni 2012

Städdag

Städning.. ett nödvändigt ont... Det är vad jag har ägnat denna lördagen åt än så länge.. Det är en skön lättnad när det blir lite ordning i tillvaron.. Idag är det pysselrummet som har fått sig en ordentlig städning..
Mycket har sorterats och kastats.... men fortfarande finns det mycket kvar! Resväskorna är bra att förvara i och ja, de är så fulla så det väller över... ;)

 Jag får nog ge mig själv köpstopp när det gäller pysselsaker och bara använda mig av allt det jag redan har...

 Men ibland är det svårt att motstå... För er som inte har köpstopp kan jag tipsa om TGR, oj vad mycket onödiga bra-att-ha-saker det finns där! :)  Fina papper till decoupage/korttillverkning/tapetsering av dockhus och askar till gåbortpresenter är bara några av alla saker jag hittat där..

Nu ska jag fortsätta min städning... Trevlig Helg på Er! /E.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Jättemycket roligt i ditt pysselrum. Man blir riktigt sugen på att sätta fart med något projekt. Kram Pia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...