söndag 28 september 2008

AWARD!!!!

Oj, idag har jag fått min första Award någonsin! Tack så jättemycket Therese med den fina bloggen VITT,ZINK OCH SILVER.... NU ska jag skicka awarden vidare...... Reglerna är följande....
  1. Only 5 people allowed
  2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
  3. One has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world. You must link back to whoever gave you the award. Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

De fem som jag valt att skicka awarden till är...... *Leamarlénes...synål och tråd , *Kannor och karaffer , *Lilla Trollbacken , * Gammalt och nytt , *Fint hemma , Ni har så fina bloggar som inspirerar mig i massor!!! /E.

7 kommentarer:

Leamarlené sa...

Tack så hemskt mycket för Awarden. Jag vet inte hur jag får in hela texten och bilden på min blogg och hur man länkar vidare, så att jag kan skicka vidare den till fler som har underbara bloggar.

Än en gång TACK/ Marlene

Gammalt o nytt 1:12 sa...

tack så otroligt mycket!
Vad jag blir glad.
Många kramar till dig/Irene

Anonym sa...

Tack för tipset, här kommer jag att stanna ett tag. Kanon blogg och vilket vackert hem

Lilla Blanka sa...

GRATTIS vad kul med awarden!!!

Kram
Mia

Anonym sa...

Hej hej!
Va kul med alla kommentarer å besökare! Har kikat lite närmare på din sida nu, den är ju jätte fin.
Sköt om er så hörs vi.
Kramar Maja

nettans lantliga hem sa...

Grattis! Fina strutar du gjort
Ha en bra vecka!
Kram Nettan

Ann-Catrin sa...

Morrn!

men tack gulliga du för utmärkelsen.. den blir jag jätteglad för!!

och grattis till din!!

Kram på dig
A-C

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...