söndag 7 september 2008

Broderi..

Hela denna helgen har jag legat i feber och varit dunderförkyld.... Typiskt, jag som har så mycket inspiration och skulle vilja dona dygnet runt..... Så istället har jag grejat i 10 minuter och vilat det dubbla... Lyckades i alla fall bli färdig med mitt första broderi ... Jag har använt mig av ett loppisfyndat örngott som jag sytt om för att den skulle passa en prydnadskudde.... Monogramet har jag "designat" själv och initialerna blev mina egna.... Blev kanske inte så vackert, men men inte så tokigt för att vara första gången...
Nu ska jag bädda ner mig och försöka bli frisk.... kanske blir det med denna kudden under huvudet...
/E.

6 kommentarer:

Unknown sa...

1000 tack för din kommentar om min blogg.

Alltid lika roligt när nya bloggisvänner uppskattar vad man gjort.

Du är så välkommen att titta in fler gånger.

Vilken fin kudde du broderat ditt monogram på. Passar fint i din soffa.
Önskar jag kunde sy, men den talangen har jag tyvärr inte begåvats med.

Krya på Dig Evelina
Kramisar Jeanette

Lily of the valley sa...

Vad kul att du hittade hem till mig så jag upptäckte din fina blogg!
Så fint monogram du broderat! Blir alltid lika imponerad över bloggisarnas kreativitet!

Hoppas du mår bättre idag!
Kram Lily

Lilla Blanka sa...

Hej Evelina!

Nej jag skall inte stänga bloggen utan har bestämt mig för att fortsätta som tidigare :)

Tack för titten och kul att du skaffat en egen blogg, den ser jättefin ut!

Kram
Mia

MiaMaria sa...

Hej!

Blev ju så bra monogrammet!!!!

Krya på sig nu!!!!!

HA´det så gott!
MiaMaria

Inspiration i vitt sa...

jvyik
Det ser minsann inte ut att vara första gången du broderar, det var väldans fint tycker jag.
Kram/Ingela.

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilken fin kudde !
Så fint monogram du broderat!
Kram Irene

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...