lördag 20 september 2008

Höstat

Idag har jag höstat lite inne och ute.... I matrummet fick detta lilla höstarrangemang sin plats. Jag vet inte vad blomman heter men jag tycker att den är sååå fin.. Det är min moster som har drivit upp den. Någon som vet vad den heter?
Man får ta till vara på dahliorna för man vet inte hur länge till de klarar sig.. därför gjorde
Jag ett blomsterhav, ljusen får jag provtända ikväll.
Ute grejade jag lite vid entrén....
Denna kransen har jag gjort av nypon och hjärtat i mitten är gjort av lite hederlig ståltråd.
Nu ska jag ut i trädgården igen och påta i alla tulpanlökar så vi får njuta av dem till våren.
Fortsatt trevlig helg önskar jag er alla. /E.

6 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Tack för besöket hos mig. Vilken fin blogg du har och så fint du har pyntat.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Leamarlené sa...

Tack för den fina komentaren på min blogg.
Du har ju gjort det jätte fint hemma hos dig. Nyponkransen är jätte fin....tänk att jag gick själv och funderade idag på vad jag skulle göra en krans av..ville inte ha som alla andra. Nypon har jag i massor..men jag tänkte inte på det.
kram Marlene

Annie - Annalunda sa...

Tänk så roligt att få en hälsning från Småland! :) Jättemysig blogg med fina ting har du också - jag kommer tillbaka!

Kram Annie

Nygammalt sa...

Så fint du har höstat ihop det både inom-och utomhus.
Kram.

Monika sa...

Hejsan!

Tack för besöket hos mej :o)

Så fint du gjort och vilket underbart pyssel i inlägget innan! Du är jätteduktig på att göra snygga arrangemang.

Mycket trevlig blogg som jag gärna återvänder till.

Ha det fint!

Kram

Monika

Anna-Leena sa...

Så fint du har höst pyntat.
Det var så vackert med alla daliorna & ljusen.
Ha de gott
Kram Anna-Leena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...