lördag 15 maj 2010

Mer från toan.

Dagen idag blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Den store grabben är sjuk i hosta och feber så det blev till att ringa återbud till ett barnkalas, ett mormorfirande och en 30-årig bröllopsdag... Hoppas att allt filmtittande resulterar i en piggare kille redan i morgon..
Kameran har varit hemma idag.... så här kommer några bilder ifrån toaletten...

Om du vill se hur toaletten såg ut tidigare får du trycka här.

Under trappan finns ett utrymme med hyllplan där vi förvarar handdukar och andra bra att ha saker... Allt döljs med ett draperi som jag sytt av ett tyg med gammal skrift och gamla spetslakan.

Måste visa dotterns favorit! Denna ursöta mobil har mina härliga skolbarn gjort till min lilla...
Det värmer gott i en frökens hjärta och den gör en liten tös glad vid varje blöjbyte..
De där vädergudarna har bjudit på ömsom regn ömsom helt okej väder så det har kunnat planteras en del i trädgården och organiserats i växthuset. Som ni ser är odlingen där igång för fullt... En hel del återstår att göra på växthuset men det går utmärkt att odla i det i alla fall... och det är ju huvudsaken... Men visst ser jag fram emot att pynta och inreda...
Ikväll blir det grillat, det är fint det!
Må så gott./E

7 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Vad jag blir avis på ditt underbart fina växthus..sitta där och mysa på sena sommarkvällar...
Hoppas gossen krya på sig..
Ha en forts. bra helg
kram wivi

Vitt är vackert sa...

Ååå, jag vill också ha ditt växthus!! Gud så fint det blir. Å stort!

Hoppas lillen kryar på sig. Filmtittande brukar hjälpa. :)
Vilken härlig mobil du fått till lillan!!!
Ha en fortsatt skön helg!

Kram Eliinor

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket härligt stort växthus du har! Mobilen som dina skolbarn har gjort till lilltösen är såå söt. Tråkigt med förkylning som sätter käppar i hjulen när man ska iväg på kalas. Hoppas det går fort över.

Önskar dig en underbar söndag!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Gud så gott med grillat & vilket underbart växthus.

Krams

Pysselpalatset sa...

Ditt växthus får det att klappa lite extra.. mitt hjärta alltså... så himla fint.. Jag har flyttat ut ditt vita hjärta som jag vann i lusthuset.. Det glädjer mig sååå Kram Jeanette

Märta sa...

Vilket fint växthus du har! Hoppas att du kommer att få mycket fint där både ätbart och det som är en fröjd för ögat.
Hoppas att lillkillen har kryat på sig!
Ha en bra vecka!
Märta

Nyanser av vitt sa...

Åh vilken fin toa och jättesöt mobil. Och ett alldeles eget växthus är inte fel :O)
Ja tänk att den skylten tror jag gäller i många hem :O)
Sköt om dig
Kram Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...