lördag 29 maj 2010

Emakerietdag

Dagen idag har tillbringats i Emakeriet för min del.... Jag har donat i butiken... I morgon håller jag öppet igen, det är riktigt spännande och lite nervöst... Jag har ju ingen aning om någon kommer att dyka upp... Sist kom det 60 personer vilket var helt galet och overkligt.. Jag räknar med en lugnare dag i morgon.... men.... man vet ju aldrig.... och det är ju det som är så spännande!
Jag har uppdaterat Emakeriets egen blogg... Lite försäljning ifrån bloggen har jag smygstartat med... Fler saker kommer det att fyllas på med efter hand.... Kika in om ni vill och om ni skulle bli intresserade av något så går det bra att maila mig.
Nu ska jag ta lördagskvällen..... Dricka ett glas rött och krypa upp i soffan med min nya Drömhem och Trädgård, det är lyx det! Melodifestivalen?..... Den tror jag att jag skippar!
Ha det så bra... och ni som bor i min närhet är såklart hjärtligt välkomna till Emakeriet i morgon 10-14!
/E.

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas att gårdagen bjöd på många besökare i Emakeriet! Det ser så fint ut i butiken när jag kikar på bilderna!

Ha det bäst. Kram,
Regina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...