söndag 10 oktober 2010

Hej,hej

En helg med helt fantastiskt varmt fint höstväder går nu mot sitt slut...
Tänk om alla höstdagar vore så här fina... Det gäller verkligen att fånga dagen och njuta när de väl infinner sig...
Pysselgalningen i mig är vaken....
Strutar har det blivit idag....
Vad det blir i morgon får vi se... :)
Tack föresten för fina ord om mina armband i gårdagens inlägg...
Psss... för 35 kr plus frakt kan du få ett eget... Jag tillverkar så länge spetsen räcker...
Skicka bara ett mail och önska färg....
Nu tar jag kvällen, soffan skriker på mig!
Ha det så bra!/E.

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Du är verkligen i pysseltagen! Vilken fin strut och armbanden är verkligen söta. Härligt att höra hur sprudlande glad du är. Tänk om vädret kunde vara så här vackert, då kan även jag tycka om hösten;-)

Ha en fin början på veckan!
Kram,
Regina

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hej!
Tack för din snälla kommentar ang våran ev flytt! *kram* Jag hoppas verkligen att vi slipper flytta!!
Jättefina saker du pysslat ihop. Man kanske skulle ta och göra några strutar till julgranen i år. *funderar*
Kram
Jenny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...