söndag 3 oktober 2010

Oj, Hej!

Det verkar som jag är inne i ett riktigt bloggstim, här trillar in blogginlägg lite titt som tätt... Kanske är det tack vare hösten och mörkrets tidiga inbrott... Det blir liksom att man av någon underlig anledning hamnar här framför datorn....
Mindre bra är att jag tack vare denna "dumburken" missade lillans två första vingliga steg på egna ben... Attans otur!

Titta! Har ni sett...

Vilket jobb mamma la ner en gång i tiden på den här tröjan....

En av mina favoriter av alla dem hon har gjort...

Dagens tips blir... Häng fram barnens kläder... De växer så fort så för att riktigt hinna njuta av de riktigt speciella plaggen hänger jag fram dem lite här och där i huset och byter efter årstid..
När inte lusetröjan hänger här används den av lilla D.
Ny vecka, nya tag!
Godkväll!/E.

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin tröja din mamma stickat. Det är rart med barnkläder, smart att hänga upp dem så att de syns. Ängeln du visar är så fin.

Så nu blir det full fart på lillan! Har de väl tagit första steget så finns det ingen hejd på dem. När jag jobbade som dagmamma var det en liten tösabit som tog sina första steg hos mig, men det sa jag inget om när mamman kom och hämtade sin dotter. Nästa mogon kom hon och sken som en sol...hennes dotter hade tagit sina första steg.

Ha en mysig början på veckan!
Kram,
Regina

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Verkligen tjusig tröja din mamma stickat! Alltid fint att hänga upp barnens kläder på display. Det har jag gjort på deras dörrar :-)

Kram från Australien♥

EM sa...

Vilken jättefin lusetröja. Och knapparna! Jag älskar dom!!!
Hoppas du får en fin och solig måndag, för här bryter solen igenom diset.
kram elsamarianne

Pysselpalatset sa...

Hålle rmed en alldeles enastående vacker tröja... Mor din är duktig hon med... kram J

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hej mitt i natten!
Kan inte annat än hålla med om den fina tröjan!
Jag har lagt upp dig på min blogglista! Hoppas det är/var ok.
Kram
Jenny

Unknown sa...

Så fin tröja!! Extra kul när någon när o kär har stickat!! Fiffig idé att hänga dom vackra tingen framme! Nu kommer det säkert gå undan när de första stegen har tagits, härligt! Ha det så gott. Kram Lenita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...