fredag 6 september 2013

Ett köp som blev ett återbruk.

Det där med återbruk är roligt.. När man kommer på en idé som man inte alls hade funderingar på när man drog hem saken..
Det hände mig idag!


Ingen kan väl ha missat det där med att använda gamla porslinsproppar som ljushållare??
Inte heller jag och idag utökade jag min samling.. Har tvekat ett tag för jag visste att jag skulle bli tvungen att köpa hela proppskåpet... och det i sin tur innebär att jag behöver åka med det till tippen..
Men när jag väl kom hem vaknade återbrukstänkaren i mig och hela proppskåpet blev...

.. en ljusstake..
Riktigt fin!
Flera ljus.. så får det bli middag och ett glas rött i stearinljusens sken ikväll!

Thank God it´s friday!

1 kommentar:

Linnéa sa...

Vad fin, fräck. En superidé ifall du frågar mig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...