torsdag 12 september 2013

Torsdagstema?

Idag är det ju torsdag och det brukar betyda Torsdagstema i Fabriken.. Men idag vet jag inte vad som blivit galet..
Jag trodde i vart fall att vi skulle visa bilder från våra vardagsrum, så jag knäppte av något suddiga bilder med min mobil.. Nu visar jag dem i dag i vart fall, torsdagstema eller ej!

För något år sedan tapetserade vi om här inne och jag är än idag väldigt förtjust i vårt tapetval.. Inte så dåligt för en sån som jag som ändrar smak titt som tätt ( i alla fall om ni frågar mannen jag lever med..). Färgskalan i vardagsrummet går i vitt, svart, brunt och lite grått med turkost, min nya favvofärg som accent.

Trevlig tordagseftermiddag på er!
Tänk att det snart är helg igen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...