måndag 2 september 2013

Finaste lampan!

Vilken shoppinghelg det blev!
I lördags var jag och stora killen på loppis och alldeles för mycket saker fick följa med hem med tanke på utrymmet här hemma.. Men det är ju så svårt att motstå ibland när det känns som om sakerna ropar på dig och när de dessutom säljs för några ynka pengar..

Lampan jag hittade igår (den där fina saken jag pratade om igår från utflykten..) kostade mer än några ynka pengar men gick liksom inte att motstå i alla fall..

Lampfoten är en glasflaska, bara där föll jag.. och så en linnelampskärm på det.. Den var bara tvungen att bli min.

Go måndag på er!

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilken fin lampa!! Ja jag skulle inte tveka en enda gång om jag såg en så fin lampa=)

Ha en fin måndag och en bra start på veckan!
Kram,
Regina

Anneli sa...

Den där lampan hade jag inte tvekat en sekund på heller, så snygg!
Ibland har man tur och bara ramlar över fynd, tyvärr måste man stöta på en hel del skräp först.

Ha en fin dag,
Kram Anneli

Photo by Maria sa...

Så snygga fynd =)

Ha en fin måndag..

Kram Mia

Villa Ryttarängen sa...

Jag fattar, vilken fin lampa. Kraaam Pia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...