söndag 18 januari 2009

En riddarborg....

....... målas det i 4-åringens rum!
Han har just bytt säng och kanske sover man bättre i en riddarborg? Igår började jag på att måla och då insåg jag att det här kommer att ta sin lilla tid..... men förhoppningsvis blir jag färdig någon gång denna veckan och då ska ni få se!
Mellan tegelstensmålande har jag hunnit med lite vanligt hederligt pyssel också. Fem olika sorters små skor har jag knåpat ihop....
Detta är den ena....
.... som nu får bo i vårt tv-rum, de andra fyra har hamnat i en låda i väntan på slutstation...
I veckan som kommer hoppas jag hinna måla färdigt våra köksmöbler, vi behöver dem för på fredag blir det raj-raj. Sambon min ska fira sin bemärkelsedag med pompa och ståt. :)
/E.

7 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Va pysslig du är, va fint... Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Oj vad du ligger i!
Men jag vet hur det är..ler
Kram Och lycka till/Irene

Anonym sa...

Hej E!
Vad du inspirerar... Inte för att jag pysslar...:/...jag köper istället... Kanonfin blogg! See you! Kram

Mitt vita staket sa...

Fin blogg första gången jag är här tror jag...Kram Sussie

Galleri Hönshuset sa...

Härlig doja...Vad duktig du är. Spännande o få se borgen...

Ha det gott. Kram Pirre

Det vita dårhuset sa...

Halloj!
Va roligt att du kikade in=)
Och vilka underbara skor du syr! Du har inte funderat på att lägga upp dom som beställningsvara på din blog?!
Kramar Erika

gamla skolan sa...

Tack ! för goa ord på min blogg ! Nu hittade jag din ! Kommer tillbaka och läser mer lite senare ! Har länkat till dig också ! Kramar Susanne / den gamla skolan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...