tisdag 26 maj 2009

Ballerina

Jisses, det blir ett inlägg idag också. Får passa på när jag slutar tidigt en dag och har lite tid över att sätta mig vid datorn.
Pojkarna och jag har varit och handlat födelsedagspresent... och det blev lite presenter till oss själva också.. :) Jag ville inte ha leksaker så det blev två kaffemuggar för mig. Tänk.... när jag kan sitta ute i vårt färdiga växthus och dricka kaffe och njuta av alla växter...suck... drömma går ju alltid.
Jag får lite dille på olika saker, just nu är det stickning. Har stickat små ballerinaskor till en jobbakompis lilla 6-månaders flicka....
De ser lite oformliga ut på bilderna, men var faktiskt riktigt gulliga på den lillas fossingar.
Trevlig kväll! /E.

10 kommentarer:

Ardisia sa...

ååh så söta tofflor!

Och dina kaffemuggar är också söta :)

Ha det bra !Kram Ardisia

Fröken Tindra sa...

Det är ju inget fel på de där små skorna! Jättefina!
Och muggarna är ju hur söta som helst. Var hittar man så´na?
Ha det!
Kram!

Unknown sa...

Hej

De där jätte söta små ballerina skorna måste mor och barn blivit överlyckliga av.
Ha en bra dag.
Kram

Snuttan sa...

gulliga tofflor.
Gillar muggarna med

Kram
Åsa

Lilla hjärtat sa...

Gud så söta...
Muggarna var riktigt sommriga och fina, jag kan se dom framför mig med lite gott fika i växthuset....
Kram A-K

Ida sa...

Gud så söta små tossingar :) Vad tar du för att sticka ett par sådana? hade bra kram

Ida sa...

35 kr med frakt oj då billigt :) Då slår jag på stort direkt! men hur funkar betalning kan jag överföra pengar till ditt konto då? :S jag kan inget om detta har aldirg köpt på internet.jag vill ha en neuralfärg som går till både pojk o flick? vad tror du om det.Gör vad du vill för mönster eller annat.eller har du bild man kan se vilka du har gjort ? Ta min mali- idawilma@hotmail.com kram.

Inspiration i vitt sa...

Men så söta skor du stickat, vad duktig du är.
Kram på dig/Ingela.

Katta sa...

Åhh, de är ju supersöta de där ballerinaskorna :) Fina muggar med, kram Katta

Vitt är vackert sa...

Å sånna söta små tofflor!! Vad duktig du är!
Va spännande för dig också! Hade också massor jag tänkt ha gjort innan, men nu med bara några dagar kvar får jag ju inse att jag inte alls hunnit med allt jag ville ha gjort... Jaja, man får väl tänka lite på sig själv också, har ju kännt att jag behövt vila en del det sista, och gjort det också.

Vilka underbara kaffemuggar förresten!
Ha det bra!Kram Ellinor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...