måndag 6 juli 2009

Kökspiff

När man är ledig hinner man med en massa saker som man kanske inte brukar.... Jag har piffat till mitt kök lite i helgen....
Jag kom för ett tag sedan över en hel låda med gamla flaskor på en loppis och en har hamnat här med diskmedel i..... Lite pynt har hängts upp, en hederlig pepparkaksform fick komma till användning även om det är ett bra tag till jul...
Krukorna blev som nya med lite papper och natursnöre....
Jag sydde cafégardiner av en gammal linnegardin.
Ett nytt diskställ har inhandlats.....
Ja, det var det hela.... Ibland behövs det inte så mycket för att man ska tycka att det är extra roligt att spendera tid i köket... =) /E.

8 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint du har gjort i köket.
Hanna

patrick sa...

Vilket fint papper du har runt din kruka! var har du hittat det??

Hanna sa...

Roligt om du kan använda någon av recepten. Jaså du är gottegris precis som jag. Jag är tyvärr helt tokig i sötsaker, värre än barnen.
Hoppas det är okej att jag lägger till din blogg på min sida.
Hanna

Anki sa...

Fint i ditt kök! Det röda diskstället bröt verkligen av fint...& flaskan! Jag har flera såna flaskor undanstoppade, men nu tror jag att jag snor din ide'...& häller diskmedel i en av dom! Tackar!

Kram Anki

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så fint såå...ja ibland räcker det med et par detalher, så blir allt som nytt!!!

Kram Millan ♥

Pysselpalatset sa...

Hej vad fint du gjort i ditt kök! kramar Jeanette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Köksideer gillar jag, ett ställe man lätt glömmer. Du har jättefint, krukorna blev superbra. Och fint kakel har du också.
Ha det bra och kramis
AnnaMaria

Kristin Engman sa...

Åh så fint i fönstret! Så ska jag göra har precis så som ni. Bänkskiva precis under fönstret! Jättefint med hylla och cafegardin!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...