lördag 15 augusti 2009

En idé

Idag har det stått fikabesök och Lions på dagordningen... Det blev en ganska mager utdelning på Lions, hittade en hylla för vykort som jag kommer att visa efter att den fått några varv med vitpenslen.
Fikabesöket bestod av syster och systerson så trevligt så!
Har provat på en idé som jag haft i huvudet ett tag - en krans av spets.
Den blev faktiskt ganska söt och som jag hade tänkt mig!
Här är det regnigt och ruggigt, så ikväll blir det till att krypa upp i soffan framför tv:en och dra filten över sig... Hoppas på bättre väder imorgon. /E.

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ååå verkligen jättesöt!! Älskar ju kransar av alla de slag...men denna var ju nåt extra...aldrig tänkt på förr ...att man kan göra spetskransar!!

trevlig helg♥

Mitt liv - Mina drömmar sa...

JÄttesöt!

Kram Annica

Ida sa...

Så fint du gör allt:) zverkligen en bra insperationskälla detta :D

Lilla hjärtat sa...

Kransen blev superduperfin!!
Söt och romantisk.
Kram A-K

Myownhome sa...

Gud vad fint det blev med spetskransen! Vilken bra idé! Jag försöker ha en pysselidé i varje inlägg i min blogg så jag tönkte fråga om man kunde få låna dina bilder och tipsa om det pysslet? Jag skriver såklart att det är du som gjort det och länkar och så. :)

//Johanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...