söndag 14 februari 2010

Alla hjärtanens dag!

Tillsammans med mina hjärtan har dagen firats med fika (såklart), godishjärtan och presenter... Och håll i er... P hade faktiskt något till mig också!
Med tanke på min bloggs namn passar väl ett hemmagjort vitt hjärta en dag som denna...
Å, jisses vad jag längtar efter våren! Vårens fröer har beställts, nu väntar vi bara på leveransen av dem och vackert väder....
Jag måste bara få visa lillans underbara mössa som lika underbara vännen Z har gjort...
Produktionen av påsksaker inför Emakeriets öppnande i mars är i full gång... Lite annorlunda ägg än de traditionella påskäggen har tillverkats idag... härliga va? De får mig att längta ännu mer efter våren....
Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag med dem som ligger er varmt om hjärtat...
/E.

9 kommentarer:

S o F sa...

Så mycket fint du visar på bilderna idag. Mysigt hos dig!

Ha en fin fortsättning på Alla hjärtans dag och en trevlig vecka!

Gårdsromantik sa...

Vilken vacker mössa - och äggen!
De kan du ju bara inte äta upp!

Kika in till mig - jag har en tävling dät du kan vinna vackra ting med vita rosor!

Ha en underbar
♥ alla hjärtans dag ♥!

Kram Maud

Lilla hjärtat sa...

Fin mössa och äggen också....
Ha en fin alla hjärtans dag/kväll
Kram A-K

Elinore sa...

Jag ser fram emot Emakeriets öppnande nästa gång...
Äggen lovar ju gott, vad fina dom var!
Ha en bra Alla Hjärtans kväll.
Elinore

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilka fina ägg!! Mössan är jättesöt. Det ser så härligt ut med alla blommor och det låter hoppingivande med fröbeställning, kanske är det nåt på gång...vår?
Kram,
Regina

Cilla sa...

Vilka vackra bilder du visar och vilken mysig blogg du har..
En underbar vecka till dig..
Kram Cilla

"M" sa...

Grattis....

Pysselpalatset sa...

Hej där vännen, så fantastiskt vackra dina småägg är... ljuvliga heltenkelt... kram jeanette

Anonym sa...

Vad fint hjärta! <3

http://www.mysbella.blogg.se

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...