tisdag 13 april 2010

Första...

... bilderna någonsin från vår tvättstuga....
Så... så här ser det ut när man kommer in i tvättstugan från köket.... Som sagt väggarna har blivit vita... likaså bänkskivan... Tygdraperi istället för skåpsluckor gömmer diverse mindre fina men nödvändiga saker som tvättkorg, galgar och annat smått och gott.
Jag känner mig riktigt nöjd... nu känns det mindre motigt att spendera tid här.... Pojkarnas reaktioner är av lite annat slag...

Störste killen: "Ska det inte vara lite färg?"

Men här är ju vitt svarar mamman...

"Vitt,vitt,vitt.... du vet att vitt inte är någon färg va?"

Mamman till yngste killen: "Tycker du det blev fint?"

"Det tar lite tid att vänja sig..... det är ju bara vitt!"

Men visst är väl tvättstugan färggrann.... NI har väl noterat det engelskt röda fönstret?!? :)

Nu ska det bakas här innan pojkarna ska hämtas från förskolan och vi ska få fikabesök av P's släktingar från USA, som är på visit i Sverige... /E.

8 kommentarer:

White cotton grass sa...

Ser jättefint ut!
Och _helt_ vitt är det ju inte ;)

Ha en trevlig dag!

/helena

Vitt är vackert sa...

OH! Så fint! Jag önskar mig också en sån tvättstuga!!! Här tvättar vi i samma rum som vi går på toa och duschar... Inte alls kul. Det blir aldrig rent från kläder... Vi lever lite compact living här... :)

Ha det så bra.
Kram Ellinor

Marie Louise sa...

Tack snälla du för att du kikade in till mig! Men du hade allt en härlig blogg du också, och vilken gullig och charmig butik du har!
Länkar dig till mig så jag kan kika in igen! Kram Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag tycker att din tvättstuga ser fantastiskt fin ut! Och visst finns det färg i den... :)
Kram
Marie

Mitt liv - Mina drömmar sa...

vitt är ju ALLA färger!

Kram Annica

Lilla hjärtat sa...

Hej!

Det ser superfint ut.
Jag vill också göra om vår tvättstuga!

Kram A-K

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Nice vännen!
Förstår att du trivs bland tvätten =)
Min dotter frågade maken tidigare om han kunde "förbjuda mamma att måla mer vitt"..tur att det är jag som bestämmer ;)
Ha det gott!
Kramar Camilla

Amanda sa...

Nu fick både jag och sambon inspiration till vårat planerade tvättstuga byggande :) Riktigt fint hade ni det!

Mysig blogg förresten!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...