fredag 7 maj 2010

Ett litet livstecken...

Godkväll i stugorna...
Vill bara kika in lite snabbt och ge ifrån mig ett litet livstecken.... Jag lever och har fullt upp bland färgburkar och penslar samtidigt som allt det där vardagliga ska flyta på...
Toaletten, som varit ett av de få rum som inte fått sig en omgång av vitfärg har nu också drabbats... Panelen har gått från beige till vit.
Av någon konstig anledning blir alla "små projekt" alltid lite större än vad man först hade tänkt sig... När väl panelen var målad insåg jag att en hel del annat också behövde målas som hängare, toalettpappershållaren, hyllor....och..... ojdå, även tvätthandfatet och toalettskåpet behöver visst också målas.... Tur att man inte ser allt det där förren man är igång och det är för sent att ångra sig... :D
Men skötbordet mäktar jag nog inte med att måla också...... eller?.....
/E.

4 kommentarer:

Vit som snö sa...

Jag känner igen mej. När vi byggde målades allt i ljust beige. Och i takt med att jag målat om till vitt så syns hela tiden nytt som behöver målas!
Men visst blir det mycket fräschare i vitt!
Jättefint!!!
Kram Cilla

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Det brukar bli bra när det blir klart och många projekt tar tid.
Ha en bra lördag!
Kram Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Håller med om att det alltid blir mer som måste göras när man börjar renovera, måla eller tapetsera. Jag är säker på att det kommer att bli jättefint när du är färdig.

Ha det så mysigt!
Kram,
Regina

Vitt är vackert sa...

Känner igen det där. Det nymålade får ofta det gamla att se beiget och skitigt ut :)
Jag var också inne på att måla skötbordet...Men det tog emot. Vi hade ett som hände på väggen.Jag plocka ner det istället, byter på lillan på en handduk på golvet eller i soffan istället. Riskerar hon inte att ramla ner heller- och jag slapp måla. :)

Ha det så bra!
Kram Ellinor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...