torsdag 23 september 2010

Ljuvligt

Om ni inte bekantat er med det underbara barnklädersmärket Pomp de lux, tycker jag verkligen att det är på tiden.
Helt ljuvliga kläder som säljs via homepartyn... Igår hade jag äran att få gå på ett...

(Bild från Pompdelux hemsida)

Efterfrågan har varit så stor så en hel del kläder var utsålda.... Men några köp blev det....Min lilla kommer bli hur fin som helst i dessa ballongbyxorna...

Nu väntar jag med spänning på vad vårens kollektion har att erbjuda...

Ha det så bra tills vi "hörs" igen/E.

4 kommentarer:

EM sa...

Oj vilka söta barnkläder.
kram elsamarianne

Kristina G. Nilsson sa...

Oj! Vilket sammanträffande! Min mamma hade tydligen varit på ett klädparty hos någon på hennes jobb... samma märke... o köpt ett set med byxor, blus och någonting mer (hon får det nog nästa vecka här). När hon berättade var jag inne o tittade på deras sida. Jättemycket fint o ljuvligt och alldeles bedårande. Gillar speciellt några av klänningarna, men tyvärr slut i den där puderrosa färgen... o slut på lämplig storlek. Men tydligen kommer Evy-Lou få de där puffbyxorna plus lite annat i veckan som kommer här. Spännande!

Kram kram
.k.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka mysiga byxor!!

Kram Annica

Nanna sa...

Det där var ju supersött!!

Här du förresten en till prenumerant! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...